haios.ro

Arhiva cu toate comentariile:

Problemă dată la interviul de angajare la Google

Înapoi la subiectul comentat: Problemă dată la interviul de angajare la Google

Comentarii: 61 (Max. 50 de comentarii pe pagina)

  • bubu - 6 Iul 2012

    Comentariu 98 0 1 0 1 nu cred ca este corect. P2 poate obtine minim 1 daca ii ofera lui P3 99. P3 stie ca maxim din ceea ce poate obtine este 99 intrucat va trebui sa ii dea lui P5 1 astfel incat sa voteze impotriva doar P4

    Matrice
    Finala P1 P2 P3 P4 P5
    P4&5 0 0 0 100 0
    P3&4&5 0 0 99 0 1
    P2&3&4&5 0 0 100 0 0
    ---- --- --- ---
    Max 0 99 100 1
    =>

    P1&2&3&4&5 98 1 0 0 1

    Daca raman P2-5, P2 nu poate fi sigur ca P3 nu va vota impotriva daca ii da 99, pentru ca oricum poate obtine 99 in Formula P3-5, si in plus ar deveni primul in rang.
  • anca - 27 Iun 2012

    catedrala_notre_dame_de_paris_vedere_sena_anca.jpg 98 0 1 0 1
  • arcond - 25 Iun 2012

    Comentariu Se pare ca a fost inventata o noua teorie .
    In rezolvarea unei probleme , datele din enunt sunt facultative .
    In acest fel toate solutiile sunt corecte , timpul de rezoolvare se reduce la minim iar durerile de cap dispar pe vesnicie .
    Pai ... nu ?
  • Mihauy - 20 Iun 2012

    Comentariu Eu zic ca varianta corecta este 45 25 15 10 5 avand ranguri diferite toti o sa fie multumiti.
  • arcond - 13 Iun 2012

    Comentariu Lipsa comentariilor din ultima luna sugereaza faptul ca toti cei interesati de problema asteapta solutia miraculoasa .
    Asadar ... sa vina solutia!
  • arcond - 5 Mai 2012

    Comentariu Felicitari MAYA !
    In primul rand pentru generozitatea de a ne oferi raspunsul mult asteptat , punand capat unui suspans ce dureaza de secole - mai precis de pe 15 dec. 2011 .
    In al doilea rand pentru ca solutia ta este de o exactitate " ireparabila " ( pardon ... scuzatz ... trebuia sa zic ireprosabila ? )
    De mare valoare este si contributia ta la clarificarea enuntului problemei . Cum bine zici , piratul P1 trebuie sa ceara nu sa imparta monedele de aur .
    Fara corectura ta , cu adevarat geniala , enuntul problemei ar fi ramas varza pe vesnicie .
    Tocmai de aceea , la felicitarile initiale adaug multumirile mele si ale tuturor celor care inca nu au vizitat aceasta pagina .
    Iar tuturor celor certati cu logica , nu le spun decat " mai cautati vitejilor , rubrica pentru glumeti e in alta parte ".
    Sper sa nu se supere nimeni - asa e in weekend !
  • MAYA - 5 Mai 2012

    Comentariu Daca ma voi afla vreodata in situatia piratului P1 voi sti cat sa cer, multumita comentariilor voastre big grinDD
  • arcond - 3 Mai 2012

    Comentariu Viorel , esti deja angajat la Google ?
    Este lesne de presupus ca daca nu aveau in schema un post de director cu logica , l-au infiintat special pentru tine , in urma raspunsului stupefiant pe care l-ai dat . Cu greu se poate imagina o logica " mai superioara " decat a ta , dupa care 0 din 100 inseamna maximum posibil . Minim probabil e 101 ( cel putin ) !
    Ha ! ha ! ha !
  • viorel - 3 Mai 2012

    Comentariu Exista doar doua posibilitati:
    1) 0 0 0 50 50, pentru a fi sigur ca nu esti aruncat peste bordlaughing
    2) 100 0 0 0 0, risti totul, mizand pe numerele 2 si 3 care ar avea mari sanse sa fie sacrificati si ei, daca ar vota impotriva!
    Teoretic, poti imparti oricum, pentru ca 2 si 3 ar trebui sa fie intotdeauna de acord, iar 4 si 5 intotdeauna impotrivalaughing
  • arcond - 25 Apr 2012

    Comentariu Amy , sigur ai vazut bine testoasele si ti-au iesit doua la numaratoare ?
    Si de la stanga la dreapta si invers ?
    Sau ... ai baut rom , mult ROM ... si nu mai stii daca erau testoase sau pirati , aveau fire de par pe spate , sau ... n-aveau ...
    Nu-i frumos sa bei asa mult la o varsta atat de frageda , mai bine rezolvai problema , doar n-ai intrat aici ca sa povestesti experientele tale cu alcoolul .
  • Amy - 18 Apr 2012

    Comentariu Doua testoase, fire de par de pe spate si rom. Mult ROM!!!
  • anisia74 - 16 Apr 2012

    Comentariu 49 0 0 26 25. In varianta 98 0 1 0 1 nu e sigur ca cei care vor primi un ban vor vota da. In varianta propusa de mine este sigur ca ultimii doi vor vota da pentru ca nu ar obtine mai mult la o impartire in 4. Problema comporta si o abordare de tipul celei a detinutului care s-ar salva ghicind ziua executiei la nivel de calcul pe care si-l poate face fiecare pirat (ficare trebuie sa ia in seama si ca la o alta impartire poate sa nu primeasca nimic}.
  • Victoria - 13 Apr 2012

    Comentariu am gasit raspunsul corect:
    98 0 1 0 1
  • arcond - 7 Apr 2012

    Comentariu 97 0 0 2 1
    da nu nu da da
    in aceasta varianta v1 , piratii p2 si p3 vor vota nu - indiferent cate monede ar primi , pentru a spera sa ajunga ei sa imparta , iar piratii p4 si p5 trebuie sa voteze da pentru a nu pierde in v2 :
    99 0 1 0
    da nu da nu
    p4 ar trebui sa voteze da in v2 pentru ca altfel pierde moneda in v3:
    99 o 1
    da nu da
    v3 ar deveni varianta finala , pentru ca p5 ar fi nevoit sa pastreze moneda primita decat sa o piarda in v4 :
    100 0
    da nu
  • arcond - 6 Apr 2012

    Comentariu 96 0 0 1 3
  • ionut - 30 Mar 2012

    Comentariu 98 0 1 0 1
    primul voteaza pentru
    al doilea voteaza impotriva
    al treilea voteaza pentru(ia mai mult decat piratul superior in rang)
    al patrulea impotriva
    al cincelea pentru(ia mai decat piratul superior in rang)
    daca primul ar fi luat de ex 50, cel de-al treilea ar fi vrut mai mult decat al cincelea
    Ei au votat pentru a iesi in plus fata de superior
    Dar si faptul ca iau doar o moneda intra in discutie(e prea putin si ar putea aparea votul impotriva)
    VREAU RASPUNS DE LA ADMIN

    [ Admin: Ionut, se pare ca acesta este raspunsul corect. Am spus ca nu vom adauga explicatia pentru aceasta intrebare, asa ca in continuare nu o vom face.
    Oricum, ai spus ceva interesant, in legatura cu piratii care au ocazia sa ia mai mult decat urmatorul pirat superior lor in rang (si care la o confruntare directa nu ar mai lua nimic) happy ]
  • Daniel - 28 Mar 2012

    Comentariu O secunda! De ce e asa? Dupa rationamentul acesta, piratii 2,3 si4 ar putea fi nemultumiti si piratul 5 ar fi aruncat peste bord ca daca mai mult de 4:2=2 pirati sunt nemultumiti cel de-al cincilea pirat ar fi aruncat!!!!!!!
    De ce nu-i pot imparti astfel:
    1 20 2 20 3 20 4 20 5 20 sau
    1 25 2 25 3 25 4 25 5 0????????!!!!!
    Sunt curios de ce. Nu inteleg!!
  • Joe - 28 Feb 2012

    Comentariu 34 33 33 0 0
  • LyLde3 - 24 Feb 2012

    Comentariu Cred ca fiind 5 pirati SIRETI toti vor vota indiferent de cum se vor imparti banii impotriva piratului cu rangul cel mai mare pana se va ajunge la un nr de 2 pirati care unul va lua 100 iar celalalt 0 pentru ca parereile vor 50 pro decizie 50 contra( asta in masura in care in ipoteza "mai putin de jumatate din pirati sunt de acord" este strict 50-1
  • Roberta Maria - 21 Feb 2012

    Comentariu eu cred ca fiecare are de castigat.Astfel ca, iau ficare cate 15 monede iar piratul cu rangul cel mai inalt, isi pastraza 45 de monede.
  • Filip ovidiu-flaviu - 18 Feb 2012

    Comentariu 16 21 21 21 21

    Dupa parerea mea este vorba de un caz tipic "less is more".Astfel toata lumea e impacata 1 pirat nu e inecat si i-a multumit si pe ceilalti 4 pirati cool
  • Gunal - 13 Feb 2012

    Comentariu problema nui realizata corec. ia ganditiva... daca unu ia 98 de galbeni iar al 2-lea ia 0 urmatorul unu si urmatorul 0 si ultimu 0. ceva de genu e corect? nu sunt de acord piratii.atunci rezoolvarea e exemplu aproape toti sunt multumiti
  • ion de raion - 7 Feb 2012

    Comentariu va dau pe scurt explicatia ca sunt lenes:
    solutia o construiesti de la capat (adica cand au picat toti mai putin unul):

    2 pirati:
    100 0 - majoritate deci piratul 2 ia banii

    3 pirati:
    99 0 1 - piratul unu stie ca nu poate obtine mai mult de 1 ban (vezi cazul cu 2 pirati)

    4 pirati:
    99 0 0 1 - ultimul pirat stie ca nu poate obtine mai mult daca pica primul pirat (vezi cazul cu 3,2 pirati) deci voteaza pentru

    5 pirati:
    98 0 1 0 1 - al treilea pirat stie ca nu poate obtine mai mult decat 1 (vezi cazul cu 4 pirati) deci voteaza pentru. al cincilea pirat stie ca nu poate obtine mai mult decat 1 (vezi cazurile anterioare)
  • EVE - 4 Feb 2012

    Comentariu corect e 98 0 1 0 1 pentru ca cel de-al treilea va vota pentru, deoarece are mai mult decat piratul 2 care are un rang mai mare ca el, iar cel de-al cincilea pirat va vota si el pentru din aceleasi motive(are rangul cel mai mic dar castiga mai mult sau chiar egal decat ceilalti pirati cu rang mai mare, exceptand conducatorul). Cei doi pirati de rang mai mic care castiga totusi o moneda, daca vor vota pentru au toate sansele sa fie avansati in rangwinking
  • Marius - 24 Ian 2012

    Comentariu Eu cred ca raspunsu e 98 0 1 0 1 pt. motivu urmator: primul si cel de-al 3-lea pirat vor primi mai multi bani decat superiorii lor si fiind de acord cu capitanul vor mai si inainta in grad daca cei 2 sunt aruncati peste bord ca urmare a inferioritatii lor la vot...o idee venita pe moment big grin
  • anonymus - 22 Ian 2012

    Comentariu 98 0 1 0 1
  • Covoran Andrei - 21 Ian 2012

    Comentariu pirat1:21
    pirat2:20
    pirat3:20
    pirat4:20
    pirat5:19
    Le convine sa iasa 4 in castig si unul in pierdere iar capitanul sa iasa in castig cu doar 1 aur.Asa ca votul va fi in avantaj fata de capitan.
  • Radu - 20 Ian 2012

    Comentariu Raspuns: P1:34 P2:33 P3:33 P4:0 P5:0
  • Adrian - 9 Ian 2012

    Comentariu Raspunsul corect e 98 0 1 0 1 . A aparut ok in caseta cand am scris acest raspuns .
  • miki - 9 Ian 2012

    Comentariu sungura solutie si care cred ca ar fi corecta este 50 capitanul suprem 25 nr 2 15 nr3 10 nr4 si 0 nr5
  • - 8 Ian 2012

    Comentariu 40 30 30 0 0
  • Dragos - 2 Ian 2012

    Comentariu Eu am 14 ani si am facut-o dar sunt si olimpic la matematica. Este o problema medie fata de cele de la olimpiada.
  • laushi - 2 Ian 2012

    Comentariu Eu cred ca impartirea corecta este:

    34 0 0 33 33

    e de ajuns ca doi sa fie de acord asa ca impartirea tine cont de aceasta
    ultimii doi nu pot sa primeasca mai mult de atat chiar dc ii arunca in mare pe primul si pe al doilea, si fiindca sunt isteti nu au nici un motiv sa nu primeasca impartirea aceasta. Am dreptate???????
  • lorena - 28 Dec 2011

    Comentariu Petrule dar ai o logica in tine...te doare capul....cineva castiga mai putin cineva ia maximul...destept esti tare u nu esti in stare sa scrii dara-mi-te sa raspunzi la intrebarea asta
  • lorena - 28 Dec 2011

    Comentariu raspunsul este relativ corect deoarece trebuie sa se tina seama si de rangul acestora...binenteles ca pe masura ce se inainteza cu numaratoarea scade in rang deci asa ar fi corect 98 1 1 0 0
    dupa parerea mea!winkingva pup
  • lorena - 28 Dec 2011

    Comentariu raspunsul datb de site este foarte corect...deoarece exista un detaliu important care schimba total sensul problemei....in primul rand din cerinte reiese faptul ca....ptr a nu fi aruncat peste bord trebuie sa multumesti jumatate din echipaj...adica 2 pirati...al doilea detaliu estetime outrebuie sa te alegi cu MAXIMUL POSIBIL DE MONEDE...98 este maximul si ai multumit 2 dintre pirati dandu-le cate un banut
  • al doilea pirat - 28 Dec 2011

    Comentariu eu si tovarasii mei il arunca ***** pe piratul sef peste bord si ne alegem cu cate 25 de galbeni. Corect?
    Sau eu voi lua 40 si lor le dau cate 20 si tot le e mai bine decat 0 sau 1. Dar poate ma arunca si pe mine la rechini....
    Mai bine raman la prima varianta , luam cate 25 si ramanem si in viata, spre deosebire de primul pirat care s-a dovedit a fi sub orice critica de prost!
  • cineva - 25 Dec 2011

    Comentariu corect ar fi 38 33 28 1 0 ; asa are majoritatea de partea lui. daca imparte 98 1 1 0 0 toti ceilalti 4 vor vota sa il arunce peste bord si vor imparti banii intre ei patru.
  • ana - 23 Dec 2011

    Comentariu Cum sa fie corect 98 0 1 0 1?Adica, intr-adevar e indeplinita una dintre conditii- aceea ca primul sa castige maximul-dar cealalta nu.Cum sa fie ceilalti 2 de acord cand castiga cu muuuuult mai putin decat primul???
    Eu cred ca primii trei ar trebui sa castige sume foarte mari,bineinteles primul cea mai mare suma, si foarte apropiate intre ei,iar ultimii nimic (de exemplu:40 30 30 0 0 sau ceva asemanator).
    Vreau si eu,va rog,o explicatie de la administrator de ce e raspunsul asta si cum de sunt astfel indeplinite amble conditii.

    [ Admin: Va lasam sa mai cautati explicatia / solutia, inainte de a o afisa pe site. happy ]
  • Andreea - 23 Dec 2011

    fata_par_lung_haine_roz_face_poza_cu_telefonul_mobil.jpg Intr-un fel este cam greu , dar daca stai si te gandesti faci bne ...
  • - 21 Dec 2011

    Comentariu In primul rand ca nici nu e formulat cum trebuie.. si in al doilea nici nu era asa problema asta, era altfel.. in fine nu stiu ce tot va credeti voi mari smecheri, ca raspuns corect era si 98 1 1 0 0 si 98 0 0 1 1 nu doar ala dat de voi.. Oana, explicatia e simpla, primul pirat (ala care propune) voteaza DA si mai are nevoie de votul a inca 2 pentru a nu fi aruncat, si aia 2 is cei cu 1 1 ..
  • andreea - 21 Dec 2011

    Comentariu nu mi-a venit din prima in minte dupa ce m-am uitat la comentarii am realizat defapt cam prostesc jocul
  • alexyno - 21 Dec 2011

    Comentariu asta este raspunsul corect: 98 0 1 0 1 asa ca nu va mai ****** pe voi, ca ala e mai mare si ala mai mic si nu stii ca esti u mic...
  • Adrian - 20 Dec 2011

    Comentariu 98 0 1 0 1
  • Radu - 19 Dec 2011

    Comentariu 98 0 1 0 1
  • Crina - 17 Dec 2011

    Comentariu Salut!!! Nici eu nu am putut alti au zis ca nu au putut in afara de Petru. Draga Petru,tu zici ca a fost foarte usor dar uita-te putin la varsta noastra.Tu ai 27 pe cand noi ave:m mai putin de 20 asa ca... . Pa! happy wave kiss
  • diana - 16 Dec 2011

    Comentariu imposibil
  • Petru - 16 Dec 2011

    Comentariu De ce apar cometariile mele??? Ca e simpla problema?
  • Petru - 16 Dec 2011

    Comentariu Este foarte simplu si cineva castiga foarte mult si cativa nimic si cativa foarte putin :laughing)
  • Petru - 16 Dec 2011

    Comentariu Foarte simplu si cineva castiga foarte mult